A vevők lojalitási sora: az érdeklődők és az első vásárlók

E-learning

A vevők lojalitási sora: az érdeklődők és az első vásárlók

Mit szólnál, ha azt mondanám: létezik egy módszer, aminek révén óriásit tudsz spórolni a piackutatási költségeiden az érdeklődők segítségével? Emellett hányszor jártál már úgy, hogy vásárlásod után meginogtál, jól döntöttél-e? A Nálad először vásárlók is sokszor érzik ezt - ismerd meg lelki világukat, hogy sikerrel „gyárthass” belőlük visszatérő ügyfeleket!

Ha a videó elején elhangzottak alapján néhány gyors kérdéssel „piackutatást” végzel egy érdeklődődön, látszólag hamar célhoz érhetsz: az embered hamarosan már az első vásárlásán is túl van Nálad! Igen ám, de innen 2 út vezet tovább – és az egyik nagyon nem fog tetszeni.

A rosszabbik eset, hogy az első vásárlás tapasztalatai nem győzik meg a vásárlódat, hogy a továbbiakban is együtt kéne működnötök, sőt, egyenesen el is mehet ettől a kedve.

A jobbik esetben viszont olyan, nem várt kiszolgálásban részesül, hogy készségesen referenciát ad és az ismerőseinek is eldicsekszik, milyen jól bántál vele – röviden: megkezdi az útját a törzsvevővé válás felé.

A videó tartalma:

  • Jegyzetfüzet
    Felhasználóként korlátlan mennyiségben készíthetsz jegyzeteket a megtekintett videóhoz.
     
  • Megtekinthető 1000 ALKALOMMAL
    A videó nem kerül közvetlenül a tulajdonodba, viszont 100, vagy akár 1000 megtekintés alatt bőségesen lesz lehetőséged a legapróbb információmorzsák kinyerésére is.
     
  • Beszélgetés az előadóval
    A videók megvásárlása esetén lehetőséged van kérdezni az oktatótól, hogy biztos megoldást kapj a problémádra.

Készen állsz, hogy ez a videó elindítson egyik legfőbb célod, az új vásárlók hűségének kikovácsolása felé?​

Bővebb információt IDE kattintva érhetsz el.

Szolgáltatóról bővebben

Ár (bruttó) 6 900 Ft

Szolgáltató

Üzleti Klinika
Feliratkozás

Iratkozz fel a 'Üzleti Klinika' hírlevél csatornára és értesítünk ha a szolgáltató új képzése elérhető!